پسرانی که قصد داشتند با خودرو نیسان ماموران کلانتری زیر بگیرند، پس از ده ها کیلومتر فرار در نهایت با شلیک ۱۲ تیر جنگی متوقف شدند.

به گزارش افکارنیوز ، چند روز گذشته دو تن از ماموران نیروی انتظامی با پای پیاده در حال تردد در حوالی میدان نار مک بودند که ناگهان یک دستگاه نیسان با سرعت زیاد به سمت آنان حرکت می کند و قصد زیر گرفتن و کشتن ماموران را داشته است.

ماموران بلافاصله با آمادگی کامل جان خود را نجات داده و مشخصات نیسان را نیز که اقدام به فرار کرده بود به کلانتری گزارش می دهند.

به دنبال این موضوع تمامی واحدهای گشتی جهت متوقف نمودن نیسان وارد عمل شده و پس از ده ها کیلومتر تعقیب و گریز و با توجه به اینکه سرنشینان خودرو به هیچ عنوان به اخطار های پلیس توجه نمی کرد با شلیک ۱۲ تیر مستقیم به بدنه خودرو آنان را وادار به توقف می کنند.

در ادامه ۲ سرنشین خودرو با جو سازی قصد فرار از دستان ماموران را داشتند که در نهایت در یک درگیری کوتاه دستگیر و تحت الحفظ به کلانتری منتقل می شود.

گفتنی است، که این دو متهم سابقه دار بوده و همچنین از داخل خودروی آنان نیز مقادیری اموال مسروقه مربوط به ساختمان های در حال ساخت کشف و ضبط شده است.

لازم به ذکر است تحقیقات از متهمان در پایگاه دوم پلیسی آگاهی تهران بزرگ کماکان ادامه دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات