شورایاری منطقه ۵ تاکید کرد که باید در مورد شرایط اجتماعی و آسیب های متعدد اخلاقی در بلوار فرحزاد تجدیدنظر صورت گیرد چرا که اگر ساماندهی در این محدوده را شاهد نباشیم، این محدوده به زودی تبدیل به یک خاک سفید دیگر می شود.

به گزارش افکارنیوز ، شورایاری منطقه ۵ گزارشی از مشکلات منطقه را ارائه کردند و اعلام کردند مخازن بنزین شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی در منطقه پنج قرار دارد و تاکنون مشکلات امنیتی و حوادث نگران کننده ای را به وجود آورده است ضمن اینکه تا به حال چندین واژگونی خودروهای حمل مواد سوختی را شاهد بوده ایم و از مسئولان می خواهیم تا نسبت به پیگیری این مسئله توجه بیشتری نشان دهند.

همچنین در گزارش شورایاری ۵ نسبت به دسترسی بلوار کوهسار منتهی به امامزاده داوود در منطقه پنج به بزرگراه همت اشاره شده بود و خواسته بودند با این انتقال بار ترافیکی این بلوار و خیابان های منتهی به آن برطرف می شود.

همچنین در گزارش آمده بود باید در مورد شرایط اجتماعی و آسیب های متعدد اخلاقی در بلوار فرحزاد تجدیدنظر صورت گیرد چرا که اگر ساماندهی در این محدوده را شاهد نباشیم، این محدوده به زودی تبدیل به یک خاک سفید دیگر می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات