رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از آمادگی متخصصان پزشکی این سازمان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در خطرناک ترین نقاط جهان خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رئیس زاده درباره سطح آمادگی ارائه خدمات اعضای پزشک بسیجی این سازمان اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی این آمادگی را دارد تا در داخل کشور و چه در خارج از کشور و در صحنه های متعدد صلح و جنگ هر درخواستی که برای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان باشد حضور یابند.

وی افزود: با توجه به روحیه جهادی در اعضای جامعه پزشکی آمادگی حضور آنان در خطرناک ترین نقاط جهان وجود دارد و این در شرایطی است که ظرفیت پزشکان بسیجی کنونی فراتر و حتی علمی تر از دوران دفاع مقدس است و مصادیق آن نیز به روشنی معلوم است و در هر جایی که لازم باشد و زمینه آن نیز مهیا شود اعضای بسیج جامعه پزشکی آمادگی ارائه خدمت پزشکی را دارند.

بسیج جامعه پزشکی کشور تاکنون اعزام های متعدد گروه های پزشکی به اقصی نقاط دنیا از جمله کشورهای مسلمان نیازمند علی الخصوص به قاره آفریقا داشته است.

در این راستا محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در ادامه حضور در خبرگزاری تسنیم، به گفت وگوی تفصیلی درباره مباحث متعدد حوزه دارویی کشور پرداخت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات