یک کارگر افغان پس از سقوط از ارتفاع ۴۰ متری تنها یک خراش برداشت و به کار خود ادامه داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه سقوط در چاه به نشانی خیابان بنی هاشم، در ساعت ۱۰: ۱۰ صبح روز پنجشنبه، ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۲۳ و گروه نجات ۱۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان هفت طبقه در حال ساخت با دو طبقه زیرزمین بود، گفت: کارگران در طبقه منفی دو مشغول حفر چاهی به عمق ۴۰ متر بودند که یکی از کارگران هنگام خروج از دهانه این چاه، ناگهان به عمق ۴۰ متری چاه سقوط کرده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان عملیات خود برای خارج کردن این کارگر افغان ۲۵ ساله را با کمک دیگر کارگران آغاز کردند، گفت: پس از مدتی عوامل آتش نشانی، این کارگر را از عمق چاه خارج کرده و به سطح زمین منتقل کردند که در کمال ناباوری مشاهده کردند که این کارگر تنها از ناحیه کمر یک خراش برداشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به وضعیت کارگر، حتی نیاز به اعزام وی به مراکز درمانی نیز وجود نداشت، گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی و ارائه هشدارها و توصیه های لازم، در ساعت ۱۰: ۲۳ به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات