رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور محدودیت های پایان هفته و ایام اربعین حسینی درجاده های کشور را تشریح کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ رضا سلبی اظهار داشت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۲۷ آذر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹۲/۰۹/۲۹ و همچنین از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه یکم دی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دوم دی ماه ازمحورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می باشد. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه الی ساعت ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ادامه داد: تردد کلیه تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع می باشد. همچنین تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می باشد. تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه و همچنین از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روز از محور هراز ممنوع می باشد.

وی درباره محدیدت ترافیکی جاده دماوند نیز گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ جمعه و دوشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ سلبی در پایان تاکید کرد؛مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهورناجا با شماره تلفن ۱۲۰ (فقط شهروندان تهرانی) و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان می باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات