پلیس در تعقیب مرد میانسالی است که با سرقت کارت اعتباری یک بیمار قلبی اقدام به برداشت پول از حساب وی کرده بود.

به گزارش افکارنیوز ، در مورخه ۴ آبان ماه، جوان دانشجویی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۳۱ تهران و طرح شکایتی اعلام کرد عابر بانک وی در بیمارستانی واقع در خیابان شریعتی سرقت شده و سارق اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و به دستور شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه ۳۱ تهران، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارق در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. جوان دانشجو شاکی پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به نارسایی شدید قلبی خود به کاراگاهان گفت: روز اول آبان به علت نارسایی قلبی با گرفتن یک دستگاه خودرو سواری خود را به بیمارستان رسانده و در حین انجام اقدامات درمانی خود، با دادن کارت عابربانک و رمز آن به راننده از وی خواهش کردم اقدامات لازم در خصوص پرداخت هزینه بیمارستان را انجام دهد اما وی از اعتماد بنده سوء استفاده کرده و پس از متواری شدن اقدام به برداشت وجه از حسابم کرد.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی عابر بانک اطلاع پیدا کردند که سارق در چندین مرحله اقدام به برداشت وجه نقد از حساب مالباخته کرده اما پیش از متواری شدن نیز اقدام به واریز پول به حساب بیمارستان جهت انجام اقدامات درمانی مالباخته کرده است! ! ! .

سرهنگ کارآگاه حسین خان بابایی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بیمارستان و شناسایی تصویر سارق از سوی مالباخته، دستور انتشار تصویر متهم پرونده از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، محل سکونت و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۶۱۰ در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات