رییس پلیس آگاهی استان لرستان از انهدام باندی خبر داد که معرفی نامه جعلی دریافت تسهیلات بانکی درست می کردند.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ دالوند در تشریح جزئیات انهدام باند سه نفره جاعلان، گفت: در پی دریافت خبر و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با حضور در یکی از بانک های این استان و با ترفندهای خاص خود مبنی بر اینکه با مسئولان بانک ارتباط نزدیکی دارند و در کمترین زمان ممکن برای این افراد وام دریافت می کنند، گفت: بررسی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این استان نشان داد که این جاعلان در ازای وعده فراهم کردن وام از مالباختگان مبلغی را تحت عنوان" هدیه" دریافت می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان لرستان با بیان اینکه در تحقیقات فنی، جاعلان در خرم آباد شناسایی شدند، گفت: ماموران در بازرسی از مخفی گاه این افراد، تعداد هشت فقره معرفی نامه جعلی کشف و ضبط کردند و همچنین در عملیات های جداگانه، سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

دالوند با بیان اینکه تعداد هشت نفر مالباخته تاکنون شناسایی شده اند، گفت: بررسی ها نشان داد که جاعلان مبلغ ۴۵ میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده اند.

وی در پایان از شهروندان خواست که فریب دلالان واسطه ای خدمات بانکی که وعده های دروغین داده را نخورده و مواظب افراد سودجو باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات