رییس کلانتری ۱۵۹ بی سیم از دستگیری «اکبر برنجی» ، سارق حرفه ای لوازم خودرو خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرگرد محمد حسین امینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت سه بامداد روز ۲۶ آذر ماه، ماموران گشت کلانتری ۱۵۹ بی سیم در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود، به راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان داد که خودروی پراید متعلق به یکی از سارقان حرفه ای است که مدتی در امر مالخری فعالیت دارد، ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که خودرو متعلق به «اکبر» معروف به «اکبر برنجی» است که راننده با وجود دستور ایست، شروع به فرار می کند.

رییس کلانتری ۱۵۹ بی سیم با بیان اینکه ماموران پس از تعقیب و گریز فراوان در کوچه باریکی، خودرو را متوقف می کنند، افزود: با وجود متوقف شدن خودرو، راننده با پای پیاده اقدام به فرار می کند که ماموران ضمن تعقیب وی و پس از اجرای قانون بکارگیری سلاح و کشیدن سه بار ایست، به ناچار اقدام به شلیک چهارتیر هوایی می کنند که این متهم متوقف و دستگیر می شود.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری مشخص شد متهم همان «اکبر برنجی» است که روز قبل یکی از همدستان وی به نام «آرمان» در حین سرقت لوازم خودرو دستگیر شده بود و خود را همدست «اکبر» معرفی کرده بود، گفت: متهم دستگیر شده در راستای سرقت لوازم خودرو به کلانتری دلالت داده شد و پس از تکمیل پرونده، در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات