رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: انحراف به چپ اتوبوس زائران حرم سیدالشهداء در محور بادرود-اردستان ۱۶ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش افکارنیوز ، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی کفاشی رئیس جمعیت هلال احمر بادرود اظهار کرد: انحراف به چپ اتوبوس مسافرین و زائرین حرم سیدالشهداء در محور بادرود – اردستان ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: صبح امروز بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس در محور ترانزیت بادرود – اردستان، کیلومتر ۲۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای بادرود و اعلام مرکز اورژانس شهرستان با همراهی اکیپ امداد پایگاه متشکل از سه نفر امدادگر و یک دستگاه آمبولانس و مسئول امداد به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود تصریح کرد: این حادثه ۱۶ نفر مصدوم به همراه داشت که از زائرین حرم سیدالشهداء به مقصد استان کرمان در حال حرکت بودند.

وی افزود: پس از ویزیت و تریاژ مصدومان، شش نفر از مسافرین به دلیل مشکوک بودن به شکستگی و تروما توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به بیمارستان های شهید بهشتی اردستان، فاطمیه بادرود و نطنز اعزام شدند و ۱۰ نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و با همکاری کلانتری مهاباد اقدامات لازم در خصوص انتقال در راه ماندگان به محل سکونت انجام شد.

کفاشی گفت: با وجود اینکه اقلام اساسی اسکان و مواد غذایی همراه مسافران بود پنج تخته پتو نیز از سوی هلال احمر به مسافران تحویل داده شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات