عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به قطع بیمه تعدادی از کارمندان موسسه همشهری در صحن شورا تذکر داد.

به گزارش افکارنیوز ، محسن سرخو در جلسه علنی امروز شورا با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از کارکنان همشهری درباره نداشتن دفترچه بیمه به وی نامه نوشته اند گفت: شهرداری باید به این مسئله رسیدگی کند زیرا امکاناتی را از این افراد قطع کرده و امکانات ناقصی به ازای آن در اختیارشان قرار داده است.

در پاسخ به وی معصومه آباد گفت: بحث ۱۰۰ نفر تنها نیست بلکه در شهرداری عده زیادی هستند که رابطه استخدامی با شهرداری ندارند و کارگران پیمانی هستند که شرایط فعالیتشان ایجاب نمی کند دفترچه بگیرند.

وی ادامه داد: همشهری حدود ۷۰۰،۸۰۰ کارمند دارد که دفترچه شهر سالم دارند و همین تعداد کارمند بدون دفترچه نیز دارد این افراد در یک دوره ای دفترچه داشته اند اما از آنجایی که قانون اجازه نمی دهد یک فرد دو دفترچه داشته باشد یک دفترچه از آنان گرفته شده است اگر آقای سرخو می توانند این مشکل را با سازمان تامین اجتماعی حل کند.

سرخو در پاسخ گفت: من راجع به این موضوع اطلاعات کافی دارم و هیچ مغایرت قانونی در این زمینه وجود ندارد. از سال ۷۵ تا ۸۹ به این افراد دفترچه تامین اجتماعی داده شده است اما متاسفانه با گرفتن این دفترچه امکانات ناقصی به جای آن در اختیارشان قرار گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات