تعدادی از اعضای شورای شهرتهران نسبت به عملکرد سرای محلات اعتراض کردند و خواستار ارائه عملکرد این مجموعه ها شدند.

به گزارش افکارنیوز ، اسماعیل دوستی، یکی از اعضای شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دقیقا مشخص نیست فلسفه شکل گیری سرای محلات چیست، گفت: دقیقا نمی دانیم که چه کسی این مجموعه ها را مدیریت می کند؟ چه کسی این مدیران را انتخاب می کند و یا اصلا چه کسی بر این مدیریت ها نظارت دارد؟

وی از معاونت اجتماعی شهرداری تهران خواست تا نظارت کافی را نسبت به سرای محلات داشته باشد و یا اینکه مدیریت سرای محلات را به طور کامل به شهرداری های مناطق بدهد تا نظارت بر آن ها بیشتر شود.

عبدالحسین مختاباد عضو دیگر شورای شهر تهران با اشاره به نامه خود به معاون اجتماعی شهردار در مورد ارائه گزارش از سازمان های زیر نظر معاونت اجتماعی، گفت: هنوز پاسخی در مورد این گزارش دریافت نکرده ام و به من اعلام شده که باید نامه را مستقیما به شهردار بنویسید.

مختاباد در ادامه در مورد سرای محلات با بیان اینکه این فضاها جز هزینه چیز دیگری ندارد، گفت: معلوم نیست هدف این مجموعه ها چه بوده است و اصلا مگر وظیفه شهرداری آموزش است که در این حیطه ها وارد می شود.

وی افزود: نتیجه میلیاردها هزینه مطلقا صفر است و هیچ تاثیر فرهنگی در محلات ندارد.

مرتضی طلایی که امروز ریاست شورای شهر تهران را در غیاب مسجدجامعی بر عهده داشت، گفت: بر حسب قانون باید نامه خود را به شخص شهردار بنویسید، اما می توانیم پیشنهاد بدهیم که مذاکره با معاون شهردار نیز صورت گیرد که این موضوع اول باید با هیات رییسه مطرح شود.

موضوع دیدار با مقام معظم رهبری و رییس جمهور با شورای چهارم شهرتهران امروز در جلسه شورا مطرح شد که طلایی در این باره اعلام کرد: مثل اینکه قرار است بعد از ماه صفر این دیدار انجام شود؛ اما ما هم خیلی در جریان نیستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات