مصوبات امروز کمیته کاهش آلودگی هوا؛

معاون استاندار تهران از تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی شهر ری و مقطع ابتدایی شهر تهران در روز چهارشنبه ۴ دیماه پس از تشکیل جلسه کمیته کاهش آلودگی هوای استان تهران خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، حسن کریمی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا ی پایتخت ظهر سه شنبه باحضور نمایندگان دستگاههای مختلف برگزار شد و با توجه به پایداری و افزایش آلودگی هوای استان تهران، این کمیته تصمیم به تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی شهر ری و مقطع ابتدایی تهران در روز چهارشنبه چهارم دی ماه گرفت.

وی افزود: این تعطیلی با توجه به شرایط پیش آمده و افزایش آلایندگی هوا بوده است.

به گفته کریمی، اجرای طرح زوج و فرد در روز چهارشنبه ۴ دی ماه از درب منازل، تعطیلی مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهر ری و مقطع ابتدایی در تهران و ممنوعیت فروش آرم های روزانه و هفتگی طرح ترافیک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از جمله مصوبات جلسه کمیته کاهش آلودگی هوای استان تهران بوده است.

معاون عمرانی استاندار تهران همچنین گفت: از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیرضرور در سطح شهر خودداری کنند تا هرچه زودتر شرایط اضطرار را سپری کنیم اگر این وضعیت تا روز جمعه ادامه یابد، مجددا جلسه کمیته آلودگی هوا تشکیل می شود تا تصمیمات جدید گرفته شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات