فرمانده انتظامی شهرستان آمل مازندران از کشف معمای قتل مرموز یکی از شهروندان آملی که جسدش پس از چند هفته در داخل منزلش کشف شد، خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ پهلوان با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۱۸ آذر ماه سال جاری، مبنی بر استنشاق بوی تعفن در یکی از مناطق مسکونی در حوزه کلانتری ۱۳، ماموران کلانتری و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی سریعا به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه با بررسی های میدانی دریافتند، بوی تعفن از منزل شخصی به نام «منوچهر- ت» خارج می شود که با هماهنگی قضایی پس از ورود به داخل منزل با جسد صاحبخانه که در داخل حمام به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه بررسی و تحقیقات از اولیا دم مقتول دریافتند، یک دستگاه خودرو و مقادیری اموال متعلق به متوفی به سرقت رفته است.

سرهنگ پهلوان یاد آور شد: با توجه به نظریه پزشکی قانونی این مرد بر اثر ضربات وارده جسم سخت به سر به قتل رسیده که ماموران با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات ویژه پلیسی، رد مظنون به قتل به نام «ک- م» ۳۳ ساله را زدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل اضافه کرد: متهم در ادامه عملیات پلیسی موفق در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیسی ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت: شب حادثه از آنجائیکه با مقتول دوست بوده به منزلش مراجعه و در فرصتی مناسب پس از کشتن وی خودرو و برخی وسایل قیمتی منزلش را به سرقت بردم.

گفتنی است، متهم به قتل پس از تشریح صحنه جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد و سپس با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات