رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: از ۱۶ آذر تاکنون در سه مرز مهران، شملچه و چزابه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از زائران حسینی در چادرهایی که توسط داوطلبان هلال احمر برپا شده، اسکان داده شدند.

به گزارش افکارنیوز ، فرحناز رافع اظهار داشت: از ۱۶ آذر تاکنون در سه مرز مهران، شملچه و چزابه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از زائران حسینی در چادرهایی که توسط داوطلبان هلال احمر برپا شده، اسکان داده شدند و بیش از ۱۶۳ هزار وعده غذای گرم بین زائران توزیع شد.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار پزشک، پیرا پزشک و داوطلب هلال احمر در مرز ایران و عراق و ۱۲ استان کشور با برپایی چادرهای سلامت خدمات ویزیت عمومی به زائران و عزاداران حسینی ارائه کردند.

وی گفت: استان های اصفهان، ایلام، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، استان قزوین، کرمان، کرمانشاه، مازنداران، لرستان و مرکزی در کنار استان خوزستان از جمله استان هایی بودند که در مسیرهای ورودی و خروجی شان چادرهای سلامت برپا شده و به مردم توسط داوطلبان هلال احمر خدمات سلامت ارائه شد.

سنجش فشار خون، فشار قند خون، کنترل وزن، کنترل میزان تنفس و عملکرد قلب از جمله خدماتی بوده که در چادرهای سلامت ارائه شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات