رییس ایستگاه های ۲۱ و ۲۹ سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع حریق گسترده در یک انبار شانه های تخم مرغ در مجاورت یک مرغداری خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، ایوب خجسته در این باره گفت: در ساعت ۱۰: ۳۰ صبح روز جمعه یک مورد حادثه حریق در مجاورت یک مرغداری به آدرس جاده کلات، نرسیده به کمربند سبز، روبروی روستای پاژ به سامانه ۱۲۵ مشهد اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ابتدا ایستگاه ۲۹ از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شد، افزود: پس از آن با توجه به شدت حادثه، ایستگاه ۲۱ و تعدادی از آتش نشانان و تجهیزات ایستگاه ۳۸ نیز به محل حادثه اعزام شدند.

رییس ایستگاه های ۲۱ و ۲۹ سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محل حادثه یک انبار نگهداری از شانه های تخم مرغ در مجاورت یک مرغداری بود، گفت: این انبار کاملا شعله ور بوده و شعله های آتش در حال سرایت به ساختمان مرغداری بود که در این ساختمان صدها هزار مرغ و جوجه نگهداری می شد.

خجسته با بیان اینکه آتش نشانان در نخستین گام پس از قطع برق و گاز محل، اقدامات خود برای جلوگیری از سرایت حریق به مرغداری را آغاز کردند، گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع آتش نشانان، از وارد شدن خسارت به مرغداری و تلف شدن صدها هزار مرغ جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ آتش نشان با شش دستگاه خودروی حریق در این محل حضور داشتند، گفت: پس از اطفای کامل حریق، آتش نشانان دود را به وسیله دستگاه های دمنده از محل خارج کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.

رییس ایستگاه های ۲۱ و ۲۹ سازمان آتش نشانی مشهد علت حادثه در این محل را بروز آسیب دیدگی در سیم کشی انبار نگهداری از شانه های تخم مرغ اعلام کرد و گفت: خوشبختانه حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات