وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به یکسان سازی اجرای طرح ریفرم در دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: هنوز زود است که طرح ریفرم آموزش پزشکی را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تحمیل کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی درباره یکسان سازی اجرای طرح ریفرم در دانشگاه های علوم پزشکی با بیان اینکه دبیرخانه آموزش پزشکی درمورد نحوه اجرای این طرح در دانشگاه های کشور تصمیم گیری می کند، گفت: در وزارتخانه نیز شورای سیاستگذاری برای این طرح تعریف شده است که متشکل از معاونان و روسای خبره در این زمینه از سراسر کشور است، بنابراین این امر قابل قبول نیست که هر دانشگاه به شکل مستقل درباره اجرای طرح ریفرم تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه هنوز محصول طرح ریفرم به طور کامل تجربه نشده است، افزود: با توجه به اینکه بهره برداری از حاصل اجرای طرح ریفرم در میدان عمل انجام نگرفته است، نباید در این مورد هزینه و تعجیل شود و باید پیش از آن بررسی شود که آیا اجرای این طرح به نفع کشور بوده است یا خیر؟

هاشمی با اشاره به اینکه با بررسی اجرای طرح ریفرم باید میزان کارآمدی آن نسبت به روش قبلی ارزیابی شود، گفت: فکر می کنم هنوز زود است که طرح ریفرم آموزش پزشکی را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تحمیل کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات