روز گذشته برای دومین بار در فاصله کمتر از ۲۰ روز ترکیدگی لوله آب در خیابان بالاتر از جمهوری، منجر به بار آوردن خسارات شدیدی به کسبه این منطقه شد و علی رغم پیگیری اهالی محل هیچ کدام از دستگاه های مسئول پاسخگو نیستند!

به گزارش افکارنیوز ، این در حالی است که صاحبان مغازه در این محل گلایه شدیدی را به شهرداری، سازمان آب و شرکت مترو دارند و اذعان دارند که هیچ کس پاسخگو مشکلات آنها نیست.

در همین رابطه سیدجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره ترکیدگی لوله آب در عمق دو متری زمین اظهار داشت: در ساعت ۶ بامداد روز گذشته ترکیدگی لوله اصلی آب در خیابان ولی عصر بالاتر از جمهوری اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند و از نشت آب جلوگیری کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: به دلیل نشت آب چند باب مغازه در زیرزمین پاساژ و بر خیابان دچار آبگرفتگی شده و خساراتی را به این مغازه ها وارد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان داشت: چندی پیش نیز مجدداً در همین محل حادثه نشت آب به دلیل پوسیدگی لوله ها داشته ایم.

در حالی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از خسارات به مغازه داران در خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله آب اشاره کرد که بعد از گذشت یک روز از این اتفاق هیچ یک از مسئولان شهرداری، سازمان آب و شرکت مترو برای دلجویی و بر آورد خسارت به مغازه داران مراجعه نکرده است.

خانم فاطمی یک از فروشندگانی که مغازه اش به دلیل ترکیدگی لوله آب خسارات شدیدی دیده است، می گوید: متأسفانه به دلیل بی برنامه گی و عدم مدیریت بین دستگاه های شهری شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در خیابان ولیعصر و محدوده جمهوری هستیم.

وی گفت: حدود ۲۰ روز پیش هم در همین منطقه و محل ترکیدگی لوله آب خساراتی را به بار آورد که البته چون آن اتفاق ساعت ۱۰ صبح بود، آب به مغازه ها و پاساژها ورود پیدا نکرد.

فاطمی ادامه داد: اکثر مغازه های اطراف خیابان جمهوری که مجاور با این ترکیدگی لوله آب قرار داشته اند، خسارات زیادی دیده اند به طوری که بیش از ۶۰ لباس عروس و نامزدی در مغازه بنده از بین رفته است.

محمدی یکی دیگر از کسبه خیابان جمهوری درباره ترکیدگی لوله آب می گوید: نکته جالب اینجاست که شهرداری، سازمان آب و مترو هیچ کدام مسئولیت این اتفاق را گردن نمی گیرند.

وی گفت: وقتی به شهرداری می گویم چه کسی باید خسارات مغازه های ما را بدهد، آنها بیان می کنند" ما مسئولش نیستم و سازمان آب باید خسارت بدهد" و دقیقاً مسئولان سازمان آب هم بیان می کنند که که شهرداری مسئول است!

محمدی افزود: بالغ بر ۱۵ مغازه در این پاساژ وجود دارد که هر کدام بیش از ۱۵ میلیون تومان خسارات دیده اند و کسی هم پاسخگو نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات