رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۱۷ کیلوگرم شیشه و ۱۵ کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در شهرستان قم خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ منوچهر طالبی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم طی اخبار واصله مبنی بر ورود یک باند تولید و قاچاق ماده روان گردان شیشه به قم، دستگیری و انهدام باند مذکور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در این خصوص روز گذشته با تعقیب خودروی قاچاقچیان محل استقرار آنها را شناسایی و پس از یک روز مراقبت کامل زمانی که قاچاقچیان اقدام به گشودن یکی از درهای سوله تولید شیشه نمودند محل مورد نظر را محاصره کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: قاچاقچیان با دیدن ماموران قصد فرار داشتند که با اقدام به موقع ماموران تمام اعضای این باند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل، ۱۷ کیلو و ۵۴۰ گرم شیشه و ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد پیش ساز شیشه، ۶ دستگاه ترازوی توزین کشف و سه دستگاه خودرو سانتافه، سوناتا، تاکسی ون و ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه از قاچاقچیان مواد مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.

طالبی با بیان اینکه قاچاقچیان با انتخاب سوله ای با درهای متعدد و غیر قابل گشودن از بیرون و همچنین برای امحاء مواد در موقع ضرورت پیش بینی های لازم را کرده بودند، افزود: اعضاء باند قبلاً در یکی از استان های همجوار فعالیت می کردند که پنج روز قبل با ورود به شهرستان قم، قصد تولید اولین محموله خود را داشته که با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم این باند منهدم و افراد سابقه دار دستگیر شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات