تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای واکاوی زوایای پنهان جنایت بامداد امروز شهرک شریعتی آغاز شد.

به گزارش افکارنیوز ، در ساعت ۳ بامداد امروز (دوشنبه) ماموران کلانتری ۱۰۵ خانی آباد از طریق دریافت پیامی از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع قتلی در یک منزل مسکونی در شهرک شریعتی قرار گرفتند.

ماموران پلیس با حضور در محل حادثه با پیکر خونین زنی حدودا ۲۷ ساله به نام «مهناز» روبرو شدند که بر اثر اصابت پیاپی جسم برنده، جان خود را از دست داده بود؛ با توجه به تائید خبر مربوطه، بلافاصله ماموران کلانتری نسبت به اعلام وقوع قتل به قاضی کشیک قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، اقدام کردند.

با حضور قاضی کشیک قتل در صحنه حادثه، ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که «مهناز» به دلیل اختلافات خانوادگی از سوی همسرش مورد اصابت چاقو قرار گرفته است که با بررسی های اولیه پزشکان تیم سازمان پزشکی قانونی، مشخص شد که این زن بر اثر اصابت هفت ضربه چاقو به ناحیه سینه و کمر به وسیله چاقوی آشپزخانه به قتل رسیده است.

بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد که این زوج دارای یک فرزند دختر یک ساله هستند که این طفل هنگام ورود پلیس و رویت جسد، در محل قتل حضور داشته است. همچنین همسر «مهناز» نیز مدتی است که دچار مشکلات کاری بوده است.

در حال حاضر به دستور بازپرس شعبه ۳ دادسرای جنایی، پرونده به همراه متهم دستگیر شده، برای واکاوی زوایای دیگر قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات