جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: حدود ۵۰ هزار پلیس در مرکز قم و ۳۰ هزار نفر در مراکز استان ها در کلاس های بصیرت افزایی نیروی انتظامی شرکت کرده اند.

به گزارش افکارنیوز ، احمدرضا رادان ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی با آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: دوره های بصیرت از سال ۸۴ در نیروی انتظامی برگزار می شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی دوره های بصیرت را در قم طی کرده اند؛ مهدویت، جریان شناسی و آسیب شناسی این موضوع، اخلاق و مباحثی همچون خانواده جزو مواد درسی دوره های بصیرت هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قرار شده مراکزی در استان ها هم به منظور آموزش دوره های بصیرت وجود داشته باشند عنوان داشت: در این مراکز نیز تاکنون ۳۰ هزار نفر دوره های خود را در استان ها گذرانده اند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی بصیرتی قم یکی از بهترین مراکز آموزشی نیروی انتظامی در سراسر کشور محسوب می شود و نقشی زیادی در افزایش فهم و درک سیاسی و اجتماعی پرسنل پلیس داشته است.

رادان ضمن درخواست از آیت الله نوری به منظور دعا برای پرسنل نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: از شما تقاضا داریم دعا بفرمایید که همواره سرباز ولایت باشیم و بتوانیم در امتحانات پیش رو موفق باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: عاقبت بخیری نیروی انتظامی در گرو فرمان پذیری از ولایت فقیه و نیز انجام دستورات سازمانی است و از خداوند می خواهیم این توفیق را نصیب ما بفرماید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات