رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری فردی که از حساب پدرش سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ غلامرضا حسینی گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشت در چند نوبت اقدام به برداشت غیر مجاز جمعاً ۲۰ میلیون تومان شده و این در صورتی است که وی هیچ گونه داد و ستد بانکی نداشته است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، پرونده مورد بررسی فنی قرار گرفت و با انجام یک سری اقدامات سایبری مشخص شد برداشت ها از طریق ۱۳ شماره تلفن و تعداد ۵۶۵ فقره بوده است، با استعلام از مالک خطوط اعلام داشتند سیم کارت ها قبلاً مفقود شده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه پس از حدود دو هفته مشخص شد برداشت کننده دختر برادرزن شاکی بوده که پس از احضار و بازجویی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و اعلام داشت به همراه دختر شاکی کارت عابر بانک پدرش را ربوده و رمز دوم آن را فعال و از آن به بعد برای خرید شارژ از طریق رمز دوم اقدام می کردیم، گفت: با توجه به اظهارات متهم پرونده، دختر شاکی به پلیس فتا احضار و پس از بازجویی، وی به اقدام سوء خود اعتراف و بیان داشت برای این که به راحتی با دوستانمان در ارتباط باشیم به همراه دختر دایی ام اقدام به خرید شارژ کرده ام و برای این که هویتمان فاش نشود از خطوط تلفن مختلف استفاده کردیم.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به این که متهان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به داسرا اعزام شدند به شهروندان توصیه کرد از دادن رمز عابر بانک خود به دیگران جداً خودداری کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات