کارشناسان پلیس راه استان سمنان رانندگان اتوبوس و کامیون را در تصادف مرگبار محور دامغان به طور مساوی مقصر تشخیص دادند.

به گزارش افکارنیوز ، کارشناسان پلیس راه استان سمنان رانندگان اتوبوس و کامیون را در تصادف مرگبار محور دامغان به طور مساوی مقصر تشخیص دادند.

بر اثر تصادف کامیون با اتوبوس در ۲۵ کیلومتری دامغان در محور تهران - مشهد در استان سمنان که نیمه شب دوشنبه رخ داد ۱۱ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند.

سرهنگ علیرضا رضوی خبیر، رییس پلیس راه استان سمنان گفت: در این حادثه راننده اتوبوس به میزان ۵۰ درصد و به علت استفاده نکردن از علائم هشدار دهنده و راننده کامیون به دلیل بی توجهی به جلو مقصر شناخته شدند.

پنج نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان ولایت دامغان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و هم اکنون نیز سه نفر دیگر در این بیمارستان بستری هستند.

خبیر گفت: شش نفر از مصدومان این حادثه که در بیمارستان شاهرود بستری بوده اند نیز مرخص شده اند و ۹ نفر از مصدومان انتقال یافته به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری همچنان تحت درمان قرار دارند و تاکنون به تعداد تلفات این حادثه افزوده نشده است.

در این حادثه اتوبوس حامل زائران امام رضا (ع) که از هشتگرد کرج عازم مشهد مقدس بودند در ۲۵ کیلومتری دامغان در کنار جاده برای استراحت متوقف شده بود که کامیون از پشت با اتوبوس تصادف کرد و به علت شدت برخورد هر دو وسیله نقلیه دچار آتش سوزی شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات