فرمانده انتظامی فارس گفت: پس از اعلام اخباری مبنی بر ورود یک نوع ماده مخدر جدید به کشور، با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس، اولین توزیع کننده ماده مخدر «ماشارون» ، در شیراز دستگیر شد.

به گزارش افکارنیوز ، ماشارون ماده ای مخدر از گروه مخدرهای صنعتی و واحد اندازه گیری آن" برگ" است که به شکل یک برگ کاغذ شامل قطعات کوچک مکعب شکل با ابعاد چند سانتی متری با قطری به اندازه قطر کاغذ، است.

این ماده مخدر که قدرت توهم زائی آن چند برابر سایر مخدرهای صنعتی است، با قیمتی بسیار گزاف، اخیرا وارد بازار ایران شده و اولین توزیع کننده آن در شیراز دستگیر شده است.

مصرف کنندگان، ماشارون را به سقف دهان چسبانده و این ماده آرام آرام در محفظه دهانی رها شده و فرد را در حالتی از نشئگی و توهم شدید فرو می برد.

سردار سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی فارس گفت: محمدرضا م، توزیع کننده این ماده مخدر که چند برگ از این ماده از وی کشف شده است در بازجویی ها اعلام کرده، ماده مذکور توسط یکی از دوستانش از کشوری در شمال غرب ایران، برای او ارسال شده است.

سجادیان با تصریح اینکه این ماده مخدر دقیقا شبیه به کاغذ بوده و رنگ و بویی ندارد، آن را بسیار خطرناک توصیف و تصریح کرد: تاکنون در شیراز و فارس سابقه کشف این ماده مخدر وجود نداشته است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: این ماده مخدر به شکل پازل در کنار هم قرار گرفته و تشکیل یک برگ کاغذ را می دهد و هر قطعه آن با ابعاد کمتر از ۴ سانت را به قیمت ۱۷۵ هزار تومان به مصرف کنندگان می فروشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات