پلیس علت مخالفت با برگزاری همایش دو روزه آموزش متدهای جدید آرایشگری در تهران را عدم اخذ مجوزهای لازم از سوی مسئولین برگزاری قید کرد.

به گزارش افکارنیوز ، تعدادی از هموطنانمان در تماس با خبرگزاری فارس، پرده از راز یک اتفاق مهم برداشتند.

این افراد که همگی از بانوان بودند در تماس های خودشان نسبت به اقدامات یک شرکت در برگزاری یک دوره آموزشی گلایه مند بوده و مسئولان این شرکت را کلاهبردار قلمداد کردند.

ماجرا از این قرار بود که شرکتی با نام مخفف «م-ب» به عده ای هموطنانمان وعده برگزاری یک دوره آموزش آرایشگری آن هم تحت لیسانس کشور ایتالیا را می دهد.

اما بهتر است از این به بعد ماجرا را از زبان افرادی که با خبرگزاری فارس تماس گرفته اند بخوانید.

سرمان کلاه گشادی گذاشتند


مریم زن جوانی است که به گفته خودش در شهر اراک آرایشگاه زنانه دارد و مدت هاست که به این حرفه اشتغال دارد.

وی می گوید حدود ۳ ماه قبل از شرکت م-ب با ما تماس گرفتند و گفتند من یکی از آرایشگران برگزیده در شهر خودمان هستم.

وی ادامه داد: بعد از صحبت های فرد تماس گیرنده از این شرکت به سایت آنها مراجعه کردم و متوجه شدم قرار است در روزهای ابتدایی دی ماه در تهران کارگاه دو روزه آرایشگری برگزار شود.

مریم ادامه می دهد پس از واریز ۵۶۰ هزار تومان به تهران آمدم اما امروز زمانی که به هتل ال در بلوار کشاورز تهران مراجعه کردم متوجه شدم کلاس برگزار نمی َود.

وی می گوید به نظرم مسئولان این شرکت کلاه گشادی سر ما گذاشتند و اصلا مشخص نیست چه زمانی پولمان به ما برگردد.

مربی های ایتالیایی هم هاج و واج مانده اند


روشنک زن میانسالی است که به گفته خودش از اصفهان به تهران آمده است و البته می گوید با همسرش آمده است.

وی می گوید وقتی با آرایشگاه من تماس گرفتند مدعی شدند از بین ۱۰۰۰ نفر از آرایشگران اصفهانی من انتخاب شده ام ان هم به دلیل حسن شهرت.

این زن میانسال می گوید به من گفتند کلاس ها در ۳ سطح برگزار می شود که هزینه هر کدام متفاوت است.

وی می گوید از من مبلغ یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان گرفتند چون قرار بود کارگاه در سطح VVIP برگزار شود.

روشنک می افزاید: پس از حضور در تهران و هتل الف به ما گفتند دوره کلاسی ما برگزار نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن دوره چه بوده است گفت: مسئولانی که اینجا حضور دارند می گویند پلیس اماکن با برگزاری دوره اموزشی مخالفت کرده است.

این زن میانسال می گوید حتی مربی هایی هم که از کشور ایتالیا آمده اند در لابی هتل مانده اند و از سرنوشت کارشان با خبر نیستند.

دستگیری مسئولان و حضور مالباختگان در دادسرا


اما یکی دیگر از بانوان حاضر در این کلاس که از شهر اهواز به تهران امده است می گوید این شرکت قرار بود در ازای هزینه ۴۰ هزار تومانی شرایط اقامت یک شبه ما را در هتل فراهم کند.

وی ادامه می دهد: با حضور در تهران متوجه شدیم منظور مسئولان از هتل یک پانسیون است که شرایط فوق العاده بدی از نظر بهداشتی دارد و هتلی در کار نیست.

این زن جوان می گوید وقتی برخی از بانوان از پاسخگویی درست مسئولان و بهانه های انها مبنی بر علت کنسل شدن دوره قانع نشدند با کلانتری تماس گرفتند.

وی ادامه می دهد: مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی به محل هتل آمدند و مسئولان شرکت مذکور را به کلانتری منتقل کردند.

اما نکته جالب اینجاست که در پایان این قائله برخی از مسئولان حاضر در محل خطاب به شرکت کنندگان در این دوره مدعی شدند هرکس گلایه ای دارد به دادسرای ناحیه ۶ خارک مراجعه کنند.

تغییر محل برگزاری همایش ۲ روزه


اما نکته جالب تری که از جانب یکی از شرکت کنندگان در این همایش مطرح شد تغییر محل برگزاری همایش است.

این زن جوان مدعی شد در سایت این شرکت همچنان قید شده است که قرار است این همایش دو روزه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شود اما تنها چند ساعت مانده به برگزاری محل برگزاری تغییر کرده و به این ترتیب هتل الف برای این مراسم انتخاب شد.

برگزاری هر دوره آموزشی نیازمند کسب مجوز است


وی افزود: برگزاری هر دوره آموزشی نیازمند کسب مجوز است که مسئولان این شرکت مجوزهای لازم را اخذ نکرده بودند و به همین دلیل پلیس مانع برگزاری این دوره اموزشی شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات