جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان از توقیف دو محموله بزرگ قاچاق سوخت و کشف ۲۲۰ هزار لیتر گازوئیل و دستگیری ۱۹قاچاقچی توسط ماموران دریابانی قشم و سیریک خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ ارسلان امیری با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران مستقر در پایگاه دریابانی سیریک روز گذشته از حرکت یک محموله سوخت قاچاق از ساحل یکی از روستاهای این شهرستان به سمت آبهای آزاد مطلع و اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با اقدام سریع و ضربتی موفق شدند موتور لنج متخلف را در حوالی هشت مایلی خور تیاب شناسایی و توقف کنند گفت: مرزبانان پس از متوقف کردن این لنج در بازرسی از آن موفق به کشف ۱۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

جانشین مرزبانی هرمزگان در ادامه با اعلام دستگیری ۱۱ قاچاقچی در این عملیات گفت: هفت نفر از متهمین ایرانی و مابقی تبه کشور پاکستان هستند.

وی در ادامه به توقیف یک محموله قاچاق سوخت در جزیره قشم اشاره کرد و افزود: ماموران مستقر در ناوگروه شناوری جزیره قشم نیز با توقیف یک فروند لنج در حوالی ساحل این جزیره موفق به کشف پنجاه هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق شدند.

سرهنگ امیری در خاتمه با بیان اینکه موتور لنج فوق قصد خروج غیر قانونی از مرز و فروش سوخت به صورت قاچاق به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشت گفت: در این خصوص هشت قاچاقچی دستگیر شدند که دو نفر از آنان ایرانی و مابقی تبعه کشور پاکستان هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات