احمدی مقدم:

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به خبر کمک فوری ۳۰۰ میلیون تومانی دولت به نیروی انتظامی برای جمع آوری و نقل و انتقال اتباع غیرمجاز گفت: هنوز هیچ ابلاغ رسمی پیرامون این موضوع به دست ما نرسیده است.

به گزارش افکارنیوز ، سردار اسماعیل احمدی مقدم در واکنش به خبر کمک فوری ۳۰۰ میلیون تومانی دولت به نیروی انتظامی برای جمع آوری و نقل و انتقال اتباع غیرمجاز و جلوگیری از ورود آنها به ۳ استان کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی اظهار داشت: متاسفانه هنوز هیچ ابلاغ رسمی پیرامون این موضوع به دست ما نرسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اطلاع شخص وی نیز از این کمک فوری دولت به نیروی انتظامی فقط از طریق رسانه ها انجام شده، هرگونه پرداخت کمک فوری دولت پیرامون این موضوع را نفی کرد.

وی در پایان در پاسخ به کم و کیف این کمک مالی دولت خاطرنشان کرد: اظهارنظر پیرامون این موضوع فقط پس از ابلاغ این کمک از سوی دولت به نیروی انتظامی امکان پذیر است.

این در حالی است که چندی پیش برخی رسانه ها خبر ابلاغ کمک ۳۰۰ میلیونی دولت به نیروی انتظامی را بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور منتشر کرده بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات