دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: مرکز معتادان شفق به طور کلی تعطیل شده است و کارشناسان وزارت بهداشت قرار شده تا هفته آینده طی بازدید از مرکز، شاخص ها و معیارهای کارشناسی را اعلام کنند.

به گزارش افکارنیوز ، احمد ربیع زاده در مورد آخرین وضعیت مرکز درمان معتادان شفق گفت: مرکز شفق یک مرکز غربالگری معتادان بوده است اما وزارت بهداشت به آن ایراداتی گرفت. این در حالی است که مسئولیت خدمات درمانی غربالگری با وزارت بهداشت است و آنها برای حضور در این مرکز اعلام کردند که باید استاندارد سازی شود.

وی ادامه داد: ما نیز مبلغی را قبلاً هزینه کرده بودیم و بخشی از کار را انجام دادیم اما مورد قبول وزارت بهداشت قرار نگرفت. ما بارها از وزارت بهداشت خواسته ایم که بیایند و شاخص ها را اعلام کنند اما اکنون به نتایج خوبی رسیده ایم.

ربیع زاده گفت: طبق آخرین وضعیت اعلام شده از مرکز ترک اعتیاد شفق قرار شده تا هفته آینده کارشناسان وزارت بهداشت از شفق بازدید کنند و شاخص ها و معیارهای کارشناسی را اعلام کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: پس از اعلام این شاخص ها ما می توانیم کار بازسازی شفق را آغاز کنیم. در حال حاضر مرکز شفق به طور کلی تعطیل شده است و برای استاندارد سازی، بازسازی و تعمیر آماده شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات