مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران تا پایان هفته بارش قابل توجهی نخواهد داشت و بارندگی ها فقط در ارتفاعات این کلانشهر خواهد بود، گفت: طی روزهای آینده شاهد روند کاهش دمای هوای پایتخت خواهیم بود.

به گزارش افکارنیوز ، احد وظیفه اظهار داشت: امروز در جنوب شرق و شرق کشور به صورت پراکنده تر در برخی از مناطق جنوب دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس و همچنین نواحی مرکزی و شمال شرق کشور شاهد بارش برف و باران هستیم.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی افزود: از سمت غرب از میزان بارش ها کاسته می شود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی اوایل وقت روز چهارشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و شدت بارش ها در جنوب استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه خلیج فارس و دریای عمان طی روزهای جاری مواج است، اظهار داشت: فردا با ورود موج های ضعیف از سمت نوار شمالی در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و همچنین شمال شرق کشور شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

وظیفه در ادامه با بیان اینکه روز پنجشنبه برای کشور جوی آرام پیش بینی می شود، اظهار داشت: طی روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود و بر همین اساس در غرب و جنوب غرب شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

وی درباره بارندگی در پایتخت یادآور شد: امروز آسمان تهران نیمه ابری تا ابری است و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده هستیم.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا روز جمعه بارش قابل توجهی در تهران نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده دمای هوای این کلانشهر روند کاهشی خواهد داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات