ثبت نام آزمون های پذیرش دستیاری تخصصی دوره چهل و یکم طبق برنامه ریزی انجام شده از تاریخ ۷ اسفند آغاز شده و امروز ۱۷ دی پایان می پذیرد.

به گزارش افکارنیوز ، آزمون پذیرش دستیاری تخصصی دوره چهل و یکم با تغییراتی مانند محدود شدن امکان انتخاب رشته و تغییر ضریب دروس همراه شده است. همچنین زمان برگزاری این آزمون نیز از اسفند امسال به اردیبهشت ۹۳ موکول شد.

ثبت نام آزمون های پذیرش دستیاری تخصصی دوره چهل و یکم طبق برنامه ریزی انجام شده از تاریخ ۷ اسفند تا ۱۷ دی از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی خواهد بود.

بنابراین، متقاضیان شرکت در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی باید در این مهلت مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی http: //sanjeshp. ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین تاریخ برگزاری چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی که قرار بود اسفند برگزار شود از تاریخ ۸ اسفند ۹۲ به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۳ تغییر یافت.

این آزمون از نظر اجرایی با آزمون های دیگر تفاوتی ندارد و برخی تغییرات منوط به بعد از برگزاری و نحوه پذیرش خواهد بود به این ترتیب در حال حاضر دستیاران امکان انتخاب ۱۰۰ رشته - محل را دارند اما به دلیل زیاد بودن امکان انتخاب رشته - محل، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در نظر دارد امکان انتخاب رشته را بر اساس علایق محدود کند.

طبق این بررسی ها، امکان انتخاب رشته محدود می شود و میزان تعداد انتخابها در زمان مقتضی به اطلاع دستیاران می رسد.

همچنین ضریب دروس نیز تغییر خواهد کرد تا در زمان انتخاب رشته فرد با توجه به نمره و ضریب دریافتی انتخاب بهتری انجام دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات