پلیس برای شناسایی مرد جوانی که همراه یک کیسه پول ناپدید شده است از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سوم آذر امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به مأموران اعلام کرد: پسرم ساعت دو بعدازظهر دوم آذر از منزل خارج و دیگر مراجعه نکرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع" فقدانی" و به دستور شعبه پنجم دادیاری دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر فقدانی پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پسرم با در دست داشتن تمام مدارک شناسایی و مقداری پول از منزل قبلی اش واقع در شهریار، به قصد کرایه منزل جدید واقع در تهرانسر خارج و تاکنون مراجعت نکرده و تلفن همراهش نیز خاموش است. با آغاز رسیدگی به این پرونده و با توجه به این موضوع که فقدانی آخرین بار در محل سکونت قبلی خود واقع در شهریار مشاهده شده، کارآگاهان به این محل مراجعه و به تحقیق از صاحبخانه فقدانی پرداختند.

صاحبخانه در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: فقدانی در اسفندماه سال گذشته طبقه همکف ساختمان مرا اجاره کرد. زمان برگشت از محل کارش، از لباس فرم هوا پیمایی استفاده می کرد و به همین علت همسایگان او را خلبان صدا می کردند تا اینکه یکم آذر با همسرش به بنده مراجعه و اعلام کرد که قصد جابه جایی منزلشان را دارند.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با مراجعه به محل کار فقدانی در یکی از شرکت هواپیمایی متوجه شدند که وی در سال ۹۰ و به عنوان" کارمند" در این شرکت مشغول به کار شده و پیش از این، بنا بر اظهارات خانواده اش در مشاغل مختلف مشغول به کار بوده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به احتمال وقوع حادثه برای فقدانی، تمام اقدامات برای شناسایی این شخص در تمام مراکز درمانی، پزشکی های قانونی تهران و… انجام اما هیچگونه اطلاعات جدیدی در خصوص سرنوشت فقدانی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار نگرفت.

سرهنگ کارآگاه گزافی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده و درخواست خانواده فقدانی، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام قضایی صادر شده است. به همین خاطر از تمام شهروندان که اطلاعاتی در خصوص سرنوشت فقدانی در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۳۱۷ و ۵۱۰۵۵۴۵۶ یا مراجعه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، در اختیار کارآگاهان تیم فقدان این پایگاه قرار دهند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات