مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح جدید تأمین سبد غذایی برای سالمندان محروم در روستاهای کم برخوردار خبر داد و گفت: این طرح در ۱۰ استان اجرا خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، کیوان دواتگران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور در بخش CBR از بقیه کشورها جلوتر قرار دارد اظهار داشت: یکی از ممتازترین فعالیت های سازمان بهزیستی کشور خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته سازمان بهزیستی کشور طرح تأمین تجهیزات توانبخشی را در دستور کار خود قرار داد و بالغ بر ۱۰ هزار ویلچر در استان های مختلف توزیع کرد.

وی گفت: یکی از طرح های جدید از سوی سازمان بهزیستی طرح تأمین سبد غذایی برای سالمندان محروم در روستاهای کم برخوردار است که در این طرح بنا داریم به ۳ هزار نفر از سالمندان به مدت ۶ ماه و به مبلغ ۸۵ هزار تومان سبد غذایی پرداخت کنیم.

مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور افزود: این طرح از ابتدای بهمن اجرا خواهد شد و امیدواریم با حمایت دولت و تأمین اعتبار در سال آینده در سطح کشور اجرا شود.

دواتگران گفت: در طرح تأمین سبد غذایی برای سالمندان محروم، سالمندانی که سوءتغذیه دارند شناسایی و در این طرح شرکت خواهند داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات