دانشجویان متاهل نیز از اقشاری هستند که شامل دریافت سبدحمایتی دولت می شوندو در همین راستا دانشگاه پیام نور از دانشجویان این دانشگاه خواسته است برای دریافت سبد کالا اقدام کنند.

به گزارش افکارنیوز، رئیس جمهور برای اولین بار در گزارش ۱۰۰روزه دولت بود که اعلام کرد قرار است تا پایان سال جاری، دو سبد کالایی به اقشار آسیب پذیر کشور ارایه شود.

مشمولان دریافت سبدکالا


پیش تر دولت اعلام کرده بود سبد کالایی در دو نوبت بهمن و اسفند بین اقشار برخوردار توزیع می شود؛ این سبد شامل برنج هندی، مرغ، تخم مرغ، روغن و پنیر است.

بر اساس بخش نامه معاون اول رئیس جمهور افراد زیر مشمول دریافت سبد کالا می شوند:

الف کلیه شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح اعم از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی و کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی.

ب روزنامه نگاران، خبرنگاران و هنرمندان (به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و دانشجویان متأهل (به تشخیص وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی) و طلاب (به تشخیص مرکز مدیریت حوزه های علمیه) . ج سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور. تبصره قضات و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از شمول این تصویب نامه مستثنی می باشند.

دانشجویان برای ثبت نام اقدام کنند


بر اساس این گزارش دانشجویان متاهل نیز از اقشاری هستند که شامل دریافت سبدحمایتی دولت می شوند و در همین راستا دانتشگاه پیام نور از دانشجویان این دانشگاه خواسته برای دریافت سبد کالا اقدام کنند.

این دانشگاه با اطلاع رسانی از طریق وب سایت واحدهای خود در تهران و ارسال پیامک از دانشجویان متاهل در خواست کرده با در دست داشتن کارت دانشجویی، کپی شناسنامه و کارت ملی خود و همسر به واحد دانشگاهی برای ثبت نام این سبد اقدام کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات