سرهنگ کارآگاه خسروی از انهدام باند سرقت خودرو و داخل خودرو پراید با ۵۳ فقره سرقت در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ کارآگاه خسروی اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت باند بزرگ سارقان خودروی پراید در استان اصفهان قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح نمود: در حین تحقیقات ماموران کلانتری ۲۰ موفق به دستگیری یک نفر از سارقان باند سرقت خودرو پراید به هویت" رضا- ص" شدند و برای انجام تحقیقات تخصصی وی را به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ کارآگاه افزود: در آگاهی بازجویی های فنی و تخصصی از متهم صورت پذیرفت که وی به ۴۳ فقره سرقت خودرو ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو پراید اعتراف و همدست خود را به هویت" خشایار- م" معرفی که او نیز در عملیاتی ضربتی توسط کارآگاهان دستگیر گردید.

وی اظهار داشت: تحقیقات کارآگاهان تنها به دستگیری سارقان اصلی این باند ختم نشد، آنها توانستند با بازجویی های کارشناسانه خود دو مالخر این پرونده را شناسایی و با زیر نظر گرفتن پاتوق هایشان هر دو مالخر را در دو عملیات جداگانه دستگیر و از مخفیگاهشان اموال مسروقه متعددی کشف گردید. مالخران به هویت" رشید- ل" و" محسن- م" با دیدن دستبند بر دستان" رضا- ص" چاره ای جز اقرار برای خود ندیدند و صراحتا به بزه انتسابی اقرار نمودند.

سرهنگ کارآگاه با بیان این که متهمان به مراجع قضایی معرفی گردیدند به همشهریان توصیه نمود: بر روی خودروی خود لوازم ایمنی (نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز نمودن درب خودرو و روشن نمودن آن توسط سارقین جلوگیری می کنند و یا حداقل آن را به تاخیر می اندازند) نصب و تا حد امکان سعی کنید خودروی خود را در پارکینگ های دارای نگهبان پارک نماید.

ایشان ادامه داد: اگر خودرویتان دچار مشکل فنی شد که برای حل آن به کمک دیگران نیاز داشتید خودتان پشت فرمان بنشینید و بقیه کارها نظیرهل دادن خودرو را به دیگران بسپارید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات