جوان ۲۴ ساله ای که مادرزنش را با شلیک گلوله کشته بود، پس از حدود دو سال فرار در چنگ قانون گرفتار شد و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مأموران پلیس آگاهی جیرفت که در پی دستگیری متهم به قتل فراری بودند، به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد جوان ۲۴ ساله پس از حدود ۲ سال فرار از چنگ قانون به مشهد گریخته است.

بنابراین آنان با گرفتن نیابت قضایی به مشهد عزیمت کردند و پرونده جنایی را به «قاضی موحدی راد» (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) تحویل دادند.

مقام قضایی پس از مطالعه پرونده، به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستور داد تا با استفاده از شگردهای پلیسی برای دستگیری متهم به قتل اقدام کنند.

کارآگاهان پس از ردزنی مخفیگاه متهم، دریافتند که او از حدود ۲ روز قبل وارد مشهد شده است؛ بنابراین وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره جنایی پلیس آگاهی هدایت شد.

جوان ۲۴ ساله که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: حدود ۲ سال قبل با همسرم مشاجره کردیم. اختلافات ما به خاطر دخالت های مادرزنم شدت می گرفت تا اینکه همسرم با حالت قهر از منزل خارج شد و به خانه مادرش رفت اما هنوز چند روز از این ماجرا نگذشته بود که دیدم مادرزنم یک دستگاه کامیون کرایه کرده است و برای بردن لوازم دخترش به در منزل ما آمده است. من که با دیدن این وضعیت عصبانی شده بودم با او به مشاجره لفظی پرداختم. در همین حال پدر و مادر من هم آمدند تا شاید مادرزنم کوتاه بیاید و بگذارد ما زندگی کنیم ولی او فقط حرف خودش را می زد. من که دیگر تحمل نداشتم، سوار موتورسیکلت شدم و نزد یکی از دوستانم رفتم، از او یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف گرفتم و دوباره به منزل برگشتم.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: من که دیگر از شدت خشم دستانم می لرزید، لوله اسلحه را به طرف مادرزنم گرفتم و گفتم اگر این کار را بکنی شلیک می کنم ولی او خطاب به من گفت تو عرضه این کارها را نداری! با شنیدن این جمله اولین گلوله را شلیک کردم که به پهلوی سمت چپش اصابت کرد. وقتی روی زمین افتاد گلوله دیگری نیز به انتهای ستون فقرات و نزدیک گردنش زدم و بلافاصله از محل متواری شدم. از آن روز به بعد به طور مخفیانه زندگی می کردم تا اینکه دو روز قبل به مشهد آمدم تا مأموران نتوانند مرا پیدا کنند.

در پی اعترافات متهم به قتل ۲۴ ساله، وی با دستور قاضی موحدی راد، تحویل کارآگاهان جیرفت شد تا مراحل رسیدگی به پرونده وی در محل ارتکاب جرم طی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات