برج میلاد تهران همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) مراسم جشن" پیوند آسمانی" را ویژه زوجهای جوان، برگزار می کند.

به گزارش افکارنیوز، همزمان با ۱۷ ربیع الاول (۲۹ دی ماه) مراسم پیوند آسمانی در بلندترین نقطه ایران واقع در برج میلاد تهران برگزار می شود و زوج های جوان می توانند مراسم عقد خود را در گنبد آسمان برج میلاد تهران برگزار کنند.

روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد: این مراسم در روز ۱۷ ربیع الاول در گنبد آسمان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۶ برگزار می شود. همچنین علاوه بر زوجهای جوان، ۱۰ نفر از همراهان هر زوج می تواند به صورت رایگان از بلندترین برج مخابراتی ایران، ششمین برج بلند دنیا بازدید کند.

علاقه مندان می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره ۸۵۸۵ واحد روابط عمومی تماس حاصل فرمایند.

اجرای نمایش ویژه برای حمایت از زنان خانوار


نمایش" آیدا و تو، یه روز خدا" با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار جنوب کشور قرار است به مدت ۴ شب در برج میلاد تهران اجرا شود.

آیدا گل زاده نویسنده و کارگردان این نمایش است که تئاترش را با موضوع زندان زندگی اجرا می کند که در این میان به جایگاه موثر زن به عنوان منبع زایش و پیوند میان عشق و پروردگار اشاره می کند.

آیدا گل زاده نویسنده و کارگردان نمایش" آیدا و تو، یه روز خدا: در معرفی این نمایش گفته است: زندگی یا همان زندانی که نامش زندگی است، که درآن هر موجود زنده ای بر اساس خواست دیگران به این دنیا وارد می شود وبر اساس اجباراین زندگی به حیات خود ادامه می دهد. در این بین جایگاه موثر زن به عنوان منبع زایش، عاطفه و پیوند بین عشق و پروردگار مطرح می شود که نمی توان از آن به سادگی گذشت.

این هنرمند در ادامه توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرده است: ین ایده دستمایه اصلی برای اجرای این هنر مفهومی است ودر این راستا از زاویه های مختلف نظیر جنگ، فقر، رابطه عاطفی، رابطه اجتماعی و رابطه معنوی و الهی با موجودیت زنان این عصرمی پردازد. گروه سعی دارد با به اشتراک گذاشتن ایده ها و دیدگاهها با مخاطبین قدمهایی برای کسب تجاربی بکر با مشارکت وهمراهی متقابل اجراگران ومخاطبین بر دارد و گفتگویی مستقیم را با مخاطب بر قرار می کند. چرا که این مسائل همیشه و در هر زمان ودوره ای وجود داشته وقابل مشاهده بوده وضرورت آن بر هیچکس پوشیده نیست و در هر روز خدا هریک از انسانها با حداقل یکی از این مسائل درگیرند. در این اجرا از آرمانگرایی و هرگونه شعار پرهیز شده و با توجه به داستانهایی که برای هر نسل می تواند نوستالژی خود را داشته باشد پیش می رود. در این نمایشگاه قوانینی وضع شده که مخاطبین باید اجرا کنند همانند زندان زندگی که حضور بانوان برای آرامش در این مسائل و مسیر تاثیر زیادی دارند که شاید آنقدر که باید به آن توجه نمی شود.

به گفته گل زاده تعداد اجراگران این نمایش ۷ نفر است و افرادی هم در مراحل مختلف در کار صحنه همکاری می کنند.

وی درباره اینکه چرا برج میلاد تهران را برای اجرای این نمایش انتخاب کرده است، گفت: برج میلاد سازه ای مدرن و بین المللی است و به همین دلیل این برج مناسبترین مکان برای انجام رویدادهای فرهنگی و هنری به ویژه زنان است، چرا که موضوع زنان، به جغرافیای خاصی محدود نمی شود ودر تمام دنیا قابل رویت است.

در آمد حاصل از این نمایش صرف حمایت از زنان سرپرست خانوار جنوب کشور خواهد شد.

نمایش" آیدا و تو، یه روز خدا" از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه به مدت ۴ شب در برج میلاد تهران جنب سازمان انتقال خون از ساعت ۱۹ تا ۲۱ اجرا می شود.

روابط عمومی برج میلاد امکانی را فراهم کرده است تا علاقه مندان به تماشای این تئاتر بلیتهای خود را به صورت اینترنتی از سایت برج و خریداری کنند. علاقه مندان می توانند برای رزرو و خرید بلیت این نمایش به سایت برج میلاد تهران به نشانی www. tehranmiladtower. ir مراجعه کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات