رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل فرار راننده خودروی مقصر در این سانحه از صحنه تصادف خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ عین الله جهانی در تشریح جزئیات خبر تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک موتورسیکلت در بزرگراه شهید بابایی اظهار داشت: در ساعت ۲۳: ۳۰ شب گذشته در حالی که یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) ورودی خیابان دماوند در حال حرکت بود، به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت فاصله طولی با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه راننده زن سواری پژو ۴۰۵از صحنه تصادف متواری شده، گفت: با اینکه راننده موتورسیکلت جراحت سطحی داشت، اما به دلیل ترک محل تصادف و عدم جابجایی مصدوم، سه دستگاه خودروی عبوری با وی برخورد کرده و نهایتا راننده موتورسیکلت جان خود را از دست می دهد.

وی افزود: با توجه به جدا شدن پلاک خودروی سواری پژو، پلیس راهور با استفاده از این پلاک، ضمن شناسایی ضارب، وی را به صورت شبانه دستگیر کرد.

جهانی با بیان اینکه عدم فرار این زن و انجام وظایف شرعی و قانونی از جانب وی در انتقال مصدوم به بیمارستان می توانست از فوت راننده موتورسیکلت به دلیل حوادث بعدی پیشگیری کند، گفت: با این وضع چنین رانندگانی در محاکم قضایی با تشدید مجازات مواجه شده و علاوه بر پرداخت دیه مستند به ماده ۷۱۸ قانون مجازات اسلامی، به حبس از دو تا سه سال محکوم می شوند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات