مرد جنایتکار که به خاطر وسوسه سرقت طلا زن و مرد همسایه را به قتل رسانده بود، با تائید حکم قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش افکارنیوز، ۲۴ مهر سال ۹۰ ماموران گشت پلیس رباط کریم در شهرک فرهنگیان مرد جوانی را دیدند که با لباسی خون آلود در حال فرار بود. در ادامه ماموران سد راه متهم شده و او را دستگیر کردند.

مرد جوان به نام مرتضی در حالی که به شدت ترسیده بود، در همان بازجویی های اولیه به قتل زن و مرد همسایه اعتراف کرد.

تیم پلیسی سپس راهی محل جنایت شده و در آنجا با جسد زن ۲۸ ساله به نام اقدس و همسرش علی رو به رو شدند. زوج جوان با ضربه های چاقو از پا درآمده بودند. آثار بهم ریختگی خانه نیز حکایت از درگیری مرتضی- قاتل- با قربانیانش داشت.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه اولیای دم برای مرد جنایتکار تقاضای قصاص کردند.

سپس مرتضی در جایگاه قرار گرفت و گفت: سه ماه قبل از این جنایت ازدواج کردم. اما خیلی زود با مشکلات مالی رو به رو شده و تمام قسط هایم عقب افتاد. روز حادثه متوجه شدم که زن و مرد همسایه، بیرون از خانه هستند. قفل در را شکسته و وارد خانه شان شدم. پس از جستجوی بسیار موفق شدم طلاهای عذرا را پیدا کنم. قصد داشتم از آنجا خارج شوم که زوج جوان وارد خانه شدند. آنها با دیدن من شوکه شدند. با چاقویی که همراه داشتم ابتدا علی و سپس همسرش را کشتم. وقتی به خودم آمدم تصمیم به فرار گرفته و از محل گریختم.

قضات دادگاه پس از این جلسه دادگاه، مرتضی را به قصاص و زندان محکوم کردند که حکم دادگاه در شعبه ۱۳ دیوان عالی کشور تائید شد. تازه داماد در صورتی که نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند به زودی قصاص می شود. ‬
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات