ثبت نام در آزمون زبان (MHLE) وزارت بهداشت روز جمعه ۲۷ دی به پایان می رسد و توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از روز دوشنبه ۳۰ دی آغاز می شود.

به گزارش افکارنیوز، تمام افرادی که تاکنون در آزمون ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات فرم ثبت نام را اشتباه وارد کرده اند، می توانند نسبت به اصلاح فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

مهلت ویرایش فرم ثبت نام از ساعت ۲۴: ۰۰ روز جمعه ۲۷ دی همزمان با پایان ثبت نام به پایان می رسد.

توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از ساعت ۱۶: ۰۰ روز دوشنبه ۳۰ دی آغاز می شود و تا ساعت ۲۴: ۰۰ روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

آزمون زبان وزارت بهداشت ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳ بهمن در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران (بزرگراه همت، جنب برج میلاد) برگزار می ود.

کارنامه اینترنتی آزمون از ساعت ۱۸: ۰۰ روز چهارشنبه ۹ بهمن در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد که داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه کنند و داوطلبان توجه کنند که کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان صادر نخواهد شد.

هر کارنامه اینترنتی دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code است که درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات