مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف تأمین اجتماعی آشنا کردن بیمه شدگان با حقوق خویش در چارچوب وظایف، اختیارات، تعهدات قانونی و چگونگی استفاده از این خدمات است.

به گزارش افکارنیوز، سید تقی نوربخش اظهار داشت: ما باید ساز و کار های مناسب در ارتباط با ارایه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان و بیماران را تعریف کنیم بنابراین باید در روش ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان نیز با فراهم آوردن امکانات پیشرفته و به روز زمینه یک خدمات درمانی فوق تخصصی و مدرن را بوجود بیاوریم.

نوربخش با اشاره به منشور حقوق بیمار تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک ارگان عمومی غیر دولتی در خدمت بیمه شدگان خود در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم فعالیت دارد که در همین راستا بیمه شده انتظار دارد از خدمات بیمه ای و درمانی مناسب و لازم برخودار باشد و براین اساس هدف ما نیز آشنا کردن بیمه شدگان با حقوق خویش در چارچوب وظایف و اختیارات و تعهدات قانونی و چگونگی استفاده از این خدمات است.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حمایت از حقوق جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و از کار افتادگان و همچنین افراد و خانواده های تحت تکفل آنان جزء اصول بنیادین سازمان تأمین اجتماعی بشمار می رود.

نوربخش خاطر نشان کرد: تلاش سازمان تأمین اجتماعی در راستای التزام به رعایت حقوق بیمه شدگان و جامعه تحت پوشش ارائه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب و مناسب و مطابق با استاندارد های تعریف شده است که با آغاز فعالیت عملی این سازمان در این زمینه بی تردید شاهد رشد و ارتقای کیفیت خدمات در هر دو زمینه بیمه ای و درمانی خواهیم بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات