در محور کندوان تردد از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۲۴: ۰۰ روزهای جمعه و یک شنبه هفته آینده از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد موتورسیکلت تا ساعت ۲۴: ۰۰ یکشنبه ۲۹ بهمن از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران-مشهد و بالعکس، ممنوع است.

به گزارش افکارنیوز ، طبق اطلاعات سامانه های هوشمند ترددشمار برخط، تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

* محدودیت های ترافیکی جاده ها برای تعطیلات پیش رو


در محور کندوان تردد همه خودروها از ساعت ۱۴: ۳۰ الی ۲۴: ۰۰ روزهای جمعه و یکشنبه مورخ ۲۷ و ۲۹ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۷: ۳۰ الی ۲۴: ۰۰ روزهای جمعه و یکشنبه ۲۷ و ۲۹ دی ماه از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد همه خودروها از ساعت ۱۳: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹ دی ماه از رودهن (محدوده مشاء) به سمت آمل ممنوع و تردد از ساعت ۱۵: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) ، یک طرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین: مستثنای محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین، حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی است.

در محور کندوان تردد انواع تریلر‏، کامیون و کامیونت، کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع و تردد کامیون ها و کامیونت ها، از ساعت ۱۲: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ چهارشنبه ۲۵ دی ماه و همچنین از ساعت ۰۶: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ ۲۷،۲۶،۲۸ و ۲۹ دی ماه ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد همه تریلرها از ساعت ۶: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روزهای جمعه و یکشنبه مورخ ۲۷ و ۲۹ دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت ها از ساعت ۱۲: ۰۰ ظهر چهار شنبه مورخ ۲۵ دی ماه الی ساعت ۲۴: ۰۰ بامداد یکشنبه مورخ ۲۹ دی ماه از محورهای کرج- چالوس (کندوان) ، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس، ممنوع است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات