سه زوگیر که یک جوان ۲۰ ساله را در اوایل شب گذشته ربوده و با ضرب و شتم قصد گرفتن مقادیری پول را داشتند، با تلاش ماموران انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.

به گزارش افکارنیوز ، شب گذشته حدود ساعت ۲۳ مردی که حمید نام داشت به کلانتری ۱۲۷ نارمک مراجعه کرد و در حالی که از شدت ترس دست و پایش می لرزید به ماموران انتظامی گفت: چند دقیقه ای پیش فرزندم که از ظهر تا الان از او خبری نداشتیم در تماسی تلفنی گفت، که توسط سه زورگیر مسلح ربوده شده و به شدت مورد ضرب وشتم قرار گرفته و الان نیز در خانه ای قدیمی در یکی از خیابان های نارمک است.

ماموران سریعا به دلیل حساسیت، موضوع را با سر کلانتری چهارم پلیس پایتخت در میان گذاشتند و بنا به دستور سرهنگ علی احمد نادری سر کلانتر چهارم تعدادی نیروهای پشتیبانی به کلانتری ۱۲۷ نارمک ملحق شده و سریعا به سمت مخفیگاه زور گیران مسلح اعزام شدند.

با بسته شدن خیابان های اطراف و محاصره کامل خانه ماموران عملیاتی تهران بزرگ در یک اقدام ضربتی به طریق های مختلف وارد خانه شده و دو زورگیر را قبل از هر اقدامی با تیر جنگی دستگیر کردند.

در ادامه با رها سازی قربانی جوان که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به طوری که تمام صورتش خونی بود مشخص شد که متهم اصلی خودش را در زیر زمین پنهان ساخته است.

ماموران سریعا به زیر زمین رفته و مشاهده کردند که متهم درب زیر زمین را با زنجیر قفل کرده است. لذا ماموران تبعات تسلیم نشدن در برابر پلیس را به زور گیر گوش زد کردند و در نهایت متهم در حالی که به هشدارهای پلیس توجهی نمی کرد در یک اقدام غافلگیرانه زمینگیر شد و دست بسته به داخل خودروی حمل متهمان منتقل شد.

سرهنگ علی احمد نادری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: جوان ۲۰ ساله به نام محسن پس از آزادی در بیمارستان به ماموران گفت که این افراد مسلح بوده و با زور و ضرب و شتم وی را به داخل خانه برده و در ازای زنده ماند نش یک چک به مبلغ ۲۵ میلیون و یک چک سفید امضا و خودروی شخصی اش را می خواستند.

به گفته کلانتر چهارم پلیس پایتخت در بازرسی دقیق که از محل مخفیگاه متهمان صورت گرفت، یک قبضه اسلحه ساچمه ای کشف و ضبط شد.


خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات