رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۳ آدم ربا که برای وادار کردن فردی به امضای قولنامه، وی را ربوده و شدیداٌ مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.

سرهنگ یوسفخانی با اشاره به دستگیری ۳ متهم به آدم ربایی توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم ربایی در یکی از روستاهای بجنورد، اکیپی از مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد دو مرد نقابدار پس از آن که متوجه می شوند با اعمال خشونت نمی توانند مردی را وادار به امضای قولنامه ای کنند، او را می ربایند و در مکانی دیگر مجدداٌ با ضرب و شتم شدید او را مجبور به امضای قولنامه می کنند و پس از امضا، وی را رها می کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و علی رغم آن که در بازرسی از محل حضور متهمان نتیجه ای حاصل نشده بود، تحقیقات پلیس از متهمان منجر به کشف سرنخ از یکی تن از متهمان و کشف محل اختفای وی شد.

یوسفخانی در ادامه افزود: با توجه به مدارک و مستندات به دست آمده و بازجویی مکرر و فنی و پلیسی در نهایت متهم لب به اعتراف گشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم، دو همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شدند که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات