ضارب که با نام کودی کازینز شناسایی شده است به عنوان دانشجوی برتر سمت استادیاری برخی درس های رشته مهندسی برق را برعهده داشت.

به گزارش افکارنیوز ، دانشجوی برتر و استادیار دانشگاه ایندیانا در اقدامی دیوانه وار، همکار و همکلاسی اش را با شلیک گلوله ای کشت و بدون هیچ مقاومتی خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش پلیس، این تیراندازی صبح سه شنبه اول بهمن در کلاس های زیر زمینی این دانشگاه اتفاق افتاد. ضارب که با نام کودی کازینز شناسایی شده است به عنوان دانشجوی برتر سمت استادیاری برخی درس های رشته مهندسی برق را برعهده داشت.

قربانی او که هنوز معلوم نیست با چه انگیزه ای به قتل رسیده استادیار همتراز او بود. این دانشجوی ممتاز که در یک حمله غافلگیرانه هدف شلیک پیاپی گلوله قرار گرفت، اندرو بولت ۲۱ ساله بود.

پس از این تیراندازی و دستگیری بدون دردسر ضارب، پلیس ساختمان را محاصره کرد و به تحقیق و جست وجو در نقاط مختلف برای ردیابی همدستان احتمالی ضارب پرداخت. این آماده باش امنیتی تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ظهر ادامه داشت و در این مدت کلاس ها نیز تعلیق شد.
به گفته شاهدان این تیرانداز نخبه پس از این که همکار و همکلاسی اش را با شلیک گلوله کشت به سمت مأموران امنیتی رفت و خود را تسلیم کرد.
پلیس پس از دستگیری قاتل، آپارتمان او در نزدیکی دانشگاه را مورد بازرسی قرار داد. هنوز هیچ گزارشی درباره انگیزه وی از این جنایت فاش نشده است اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات