مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان برگزاری پرواز بادبادک ها و مسابقه آدم برفی را از برنامه های جذاب جشنواره زمستانی در دومین روز از این رویداد دانست.

به گزارش افکارنیوز ، حسن اسلامیان امروز با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی اظهار داشت: شرکت سیاحتی علیصدر برای برگزاری مطلوب و پرشور هفتمین جشنواره زمستانی در همدان برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جنگ شادی در این ایام ادامه داد: این برنامه با اجرای عموحمید با هدف ایجاد فضای شاد و پرنشاط برای خانواده ها برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدن برگزاری پرواز بادبادک ها و مسابقه آدم برفی را از دیگر برنامه های جذاب دانست و ابراز داشت: قرعه کشی و اهدای جوایز مسابقه نقاشی دانش آموزی از دیگر برنامه های پیش بینی شده به شمار می رود.

وی ارائه ۵۰ درصد تخفیف ویژه بازدید از غار شگفت انگیز علیصدر در ایام برگزاری جشنواره و همچنین دهه فجر خبر داد و افزود: البته در روز ۲۲ بهمن بازدید از این غار برای علاقه مندان رایگان خواهد بود.

اسلامیان اعمال ۳۰ درصد تخفیف ویژه پروازهای همدان به مشهد مقدس و بالعکس را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری جشنواره زمستانی دانست.

وی گفت: ۳۰ درصد تخفیف ویژه به همشهریان در پروازهای تفریحی فوق سبک در ایام برگزاری جشنواره از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این جشنواره است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ابراز داشت: ۱۰ درصد تخفیف ویژه به متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزشی خلبان هواپیمایی فوق سبک در ایام برگزاری جشنواره نیز مد نظر قرار گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات