نایب‌ رئیس شورای اسلامی خرم آباد خبر داد

ساماندهی ورودی‌های شهر در یک دوره کوتاه‌مدت و تا پایان امسال انجام می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محسن اقبالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر خرم آباد سیمای مناسبی ندارد که کج سلیقگی مدیران خرم آباد در سال های گذشته یکی از دلایل اصلی آن است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد افزود: سیمای نامناسب خرم آباد از ورودی های شهر آغاز شده و تا مرکز و خروجی های شهر گسترش یافته است و این سیما تصویری نامناسب از شهر ارائه می دهد.

محسن اقبالی گفت: با وجود ظرفیت های فراوان در شهر خرم آباد، هیچ نمادی متناسب با هویت و پیشینه تاریخی در ورودی های آن در نظر گرفته نشده است. در حالی که بیشتر شهرهای کشور در ورودی های خود از المان های هماهنگ با شهر خود استفاده می کنند.

وی بیان کرد: نازیبایی مرکز شهر خرم آباد از دیگر مشکلات این شهر است که به دلیل عریض نبودن خیابان ها ی اصلی و کوچه ها و حضور دست فروش ها و حتی میوه فروش های سیار در حاشیه خیابان ها سبب ایجاد این مشکل شده اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: یکی از کارهایی که می تواند بخش عمده مشکلات خرم آباد را حل کند طرح جامع مبلمان شهری است که علاوه بر کمک به زیبا سازی شهر به توسعه عادلانه امکانات در سطح شهر نیز کمک می کند.

اقبالی تصریح کرد: ساماندهی ورودی های شهر یکی از اولویت های مهم شورای شهر در این دوره است و با برنامه ریزی های انجام شده در یک دوره کوتاه مدت و تا پایان امسال انجام می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات