همزمان با ایام الله دهه فجر

اعزام تیم‌های پزشکی طلایه داران سلامت بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان لرستان همزمان با دهه فجر عملیاتی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، کوروش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان برنامه های متنوعی برای دهه فجر تدارک دیده است.

وی افزود: در نظر داریم برنامه هایی با هدف تبیین گفتمان انقلاب در سطح دانشگاه برگزار کنیم تا نسل جوان و دانشجوی ما هرچه بیشتر با گفتمان اصیل انقلاب آشنا شوند.

ساکی گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه، دیدار با خانواده های شهدا، اعزام تیم های پزشکی طلایه داران سلامت بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان، برگزاری مسابقات ورزشی بین دانشجوایان و کارکنان دانشگاه، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، عیادت اعضا هیئت رئیسه دانشگاه از بیماران بستری در بیمارستان ها و سراهای سالمندان از دیگر برنامه هایی است که در یوم الله دهه فجر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می شود.

برپایی ایستگاههای سلامت نمازگزاران نماز جمعه، اجرای طرح شمیم خدمت در مصلای الغدیر خرم آباد، حضور گسترده دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های این دانشگاه برای دهه فجر است که رئیس دانشگاه به آن ها اشاره کرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات