همزمان با دهه فجر/

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح کشاورزی در لرستان افتتاح شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه فجر طرح پرورش مرغ گوشتی در روستای ملیم دول با ۳۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و از محل طرح توسعه به بهره برداری رسید و با افتتاح این طرح برای چهار نفر اشتغال ایجاد شد. مهرداد غضنفری افزود: همچنین طرح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای در روستای باباقلی شهرستان کوهدشت افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این طرح با سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب ۳۵۰ میلیون ریال سهم مجری و سه هزار و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه افتتاح شد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای برای پنج نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: از دیگر پروژه های افتتاح شده همزمان با دهه فجر می توان به طرح پرورش مرغ گوشتی در روستای ملیم دول با ۳۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و از محل طرح توسعه اشاره کرد که با افتتاح این طرح برای چهار نفر اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: همچنین با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خرم آباد طرح آبیاری تحت فشار در روستای ده باقر در سطح ۲.۵ هکتار، با اعتبار بالغ بر ۱۱۷ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه و به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: در این راستا طرح پرواربندی گوساله در روستای چنارکل به میزان ۱۰۰ رأس با هزار و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل طرح توسعه افتتاح شد.

غضنفری اظهار کرد: در اجرای این طرح ۲۰۰ میلیون ریال آورده مجری بود که با اشتغالزایی دو نفر به بهره برداری رسید.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات