اعزام کاروان های راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم آباد گفت: دانشجویان این دانشگاه اسفند ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

نادر بازگیر اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خرم آباد ۱۰ اسفند ماه به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و از پادگان حمید، اروند کنار، شلمچه، طلاییه، دهلاویه و… بازدید خواهند کرد.

بازگیر افزود: امام خمینی (ره) میگوید دانشگاه مبدأ همه تحولات است. مقدرات این مملکت دست این دانشگاهی هاست

بازگیر بیان کرد: هدف از برگزاری این اردوآشنا کردن نسل جدید انقلاب با قضیه ایثار و شهادت و بالا بردن سطح روحیه شهادت طلبی در بین دانشجویان وآشنا شدن نسل جدید با نسل قدیم انقلاب است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم آباد تصریح کرد: این اردو در قالب حلقه های صالحین و سفیران هدایت انجام میگیرید و اولویت هم با دانشجویان تازه ورود و کسانی که تاکنون به این مناطق اعزام نشده اند است.

نادر بازگیر تصریح کرد: با  همکاری بسیج طلاب  چند روحانی کاروان مارا همراهی می کنند که این روحانی ها برای نماز جماعت و پاسخ به مسائل شرعی دانشجویان در نظر گرفته شده است. همچنین در حین این اردوها مسابقاتی با موضوعات ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

بازگیراظهار کرد: برای اولین بار در سطح استان کارت شهدا برای هر دانشجو به منظور شناخت بهتر دانشجویان با شهدای استان پخش خواهد شد.

بازگیرتصریح کرد: در این اردو اکران فیلم های عمار را خواهیم داشت.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات