همایش «جوانان محلات و مساجد لرستان»

اولین همایش «جوانان محلات و مساجد لرستان» هفتم اسفند ماه توسط مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می شود.

سهرابی گفت: با هدف شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های جوانان، تقویت پیوند جوانان با مساجد و مراکز دینی و بکارگیری ظرفیت جوانان نخبه در محلات و مساجد استان در راستای اهداف والای انقلاب اولین همایش « جوانان محلات و مساجد لرستان» هفتم اسفند ماه توسط مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می شود.

وی از کمیسیون های بررسی مسائل فرهنگی جوانان، بررسی مسائل اجتماعی جوانان، کمیسیون بررسی مسائل فن آوری و علمی جوانان و کمیسیون بررسی آسیب ها و تهدیدهای جوانان به عنوان چهار کمیسیون تخصصی این همایش نام برد و افزود: همزمان با برگزاری اولین همایش « جوانان محلات و مساجد لرستان» در کمیسیون های تخصصی شکل گرفته مسائل اعتقادی، رفتاری، سبک زندگی، اشتغال، ورزش، مهارت های زندگی، ازدواج، بررسی مسائل مربوط به اختراعات، ابتکارات، خودباوری، جنگ نرم، فضای مجازی، حجاب و عفاف و دیگر مسائل با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته کشوری مورد بررسی قرار می گیرند.

دبیر برگزاری همایش « جوانان، محلات و مساجد لرستان» گفت: در این کمیسیون ها علاوه بر بیان موانع، کمبودها، ظرفیت ها و بیان راهکارها از جانب جوانان فعال در محلات و مساجد استان به سوالات و شبهات آنها نیز توسط اساتید و صاحبنظران برجسته کشوری که دبیری کمیسیون های چهارگانه را برعهده دارند پاسخ داده می شود.

یزدان سهرابی خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری دانشگاه لرستان، دانشگاه پیام نور لرستان، شهرداری خرم آباد، اداره کل ورزش و جوانان استان و صدا و سیمای مرکز لرستان، اداره کل آموزش و پرورش لرستان، سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود.

وی بیان داشت: علاقمندان به شرکت در اولین همایش « جوانان محلات و مساجد لرستان» می توانند جهت ثبت نام به سایت این همایش به آدرس http: //lrjavan. ir/مراجعه کنند.

دبیر برگزاری همایش « جوانان، محلات و مساجد لرستان» با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان تا کنون با حمایت های حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان توانسته است همایش های مختلفی را در سطوح بین المللی، کشوری و استانی برگزار کند، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش بین المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی، همایش تجلیل از ۳۱۳ جوان برتر و موفق لرستان، همایش جوانان، ولایت و معنویت و گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان از جمله برنامه هایی بوده اند که توسط این مجمع در استان برگزار شده اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات