معاون ‌استاندار لرستان:

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی تا پایان خرداد ماه سال آینده مشکل گاز و آب ناحیه صنعتی مرزبان ازنا برطرف می‌شود.

علی هادی چگنی در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی مرزبان ازنا، اظهار کرد: برای رفع عمده ترین مشکل استان که معضل بیکاری است نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و برای تحقق این مسئله هم باید در حوزه ی زیرساخت های لرستان اقدامات گسترده ای صورت گیرد. وی افزود: در این میان شهرک ها و نواحی صنعتی استان از اهمیت ویژه ای برخوردارند که ضروری است مشکلات زیرساختی آن ها بررسی و چگونگی رفع آن ها در دستور کار قرار بگیرد.

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان تصریح کرد: یکی از مشکلات ناحیه صنعتی مرزبان ازنا مشکل گاز است که در این زمینه شرکت گاز اقداماتی را انجام داده و قرار است پیمانکار پروژه موظف شود ادامه کار را با جدیت بیشتری در برنامه قرار دهد و حداکثر تا پایان فروردین ماه سال ۹۳ به بهره برداری برسد.

هادی چگنی با اشاره به مشکل آب این ناحیه بیان کرد: با موافقت مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان مقرر شد مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار در بودجه ی سال ۹۳ این شرکت برای حفر چاه و زیرساخت های مورد نیاز دیگر در این زمینه اختصاص یابد.

وی افزود: تا سال پایان خرداد ۹۳ مشکل گاز و آب ناحیه صنعتی مرزبان ازنا با همت مسئولان استانی و شهرستانی برطرف می شود.

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان گفت: در حوزه ی زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی هم امیدواریم شرکت مخابرات استان با همکاری فرمانداری ازنا مشکلات موجود را سریعاً برطرف نمایند تا از این حیث هم مشکلی در این ناحیه وجود نداشته باشد.

حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد نیز در این بازدید با اشاره به ضرورت احیاء زیرساخت های لازم برای رونق اقتصادی استان، اظهار کرد: شهرک های صنعتی لرستان به عنوان مهم ترین زیرساخت های صنعتی استان دارای مشکلات عدیده ای هستند که برطرف کردن این مشکلات نیاز به تعامل گسترده ی همه دستگاه های دولتی و غیردولتی دارد.

سلاح ورزی بیان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سکان دار شدن هوشنگ بازوند این تعامل در سطح بسیار مناسبی به وجود آمده و عزم وی بر رفع مشکلات است.

وی افزود: بازدید مسئولان استانداری از همه شهرک های صنعتی استان یکی از برنامه هایی است که در کمیته پیگیری مشکلات شهرک ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد با قدردانی از استاندار لرستان و معاون برنامه ریزی استانداری که به صورت جدی پای کار آمده اند، تصریح کرد: این سطح تعامل و همکاری تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب که حداقل برطرف شدن مشکلات عمومی شهرک هاست، ادامه پیدا کند

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات